Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2009 00:03 - Шестте неща, които правят живота хубав
Автор: kopi Категория: Други   
Прочетен: 960 Коментари: 0 Гласове:
3



Ето, че след като бях насаден от Алекс, и аз реших да се включа в играта. И също леко попромених заглавието. Защото все пак е ясно, че животът е хубав - понякога сив, понякога несправедлив, понякога леко грозноват и смешно озъбен ... но все пак хубав. Та, този постинг е за нещата, които го правят такъв. И то не за големите неща, които накрая ще допринесат за извода, че не си живял напразно. А за тези неща, които въпреки кризата, въпреки недоволния шеф, въпреки всичко, ме карат да се усмихвам.
1) Чаша хубаво кафе сутрин (по изключение може и 3 в 1). Без това не може. Вариантите тук са няколко и от тях зависи донякъде колко хубав ще е денят (очевидно чаша кафе не може да определи колко хубав е целият ни живот). Кафето може да е сутрин в хола на дивана, пред телевизора. В такъв случай, ако няма бързане и нервно гледане на часовника, нещата са повече от ОК. Кафето може и да е навън с приятели (на тиферич през топлите сезони и на топло през земата). Няма тужда да казвам, че и тогава нещата са супер. Лошото е, че за този вариант време и възможност все по-рядко има. Кафето в офиса на бюрото е някакъв сурогат, но все пак върши работа. А това в пластмасова чашка и в движение предпочитам да го скипна... освен в случаите на крайна необходимост.
2) Музиката - няма как да не съм със слушалки, когато съм в движение. Въпреки, че твърдят, че е вредно за слуха ... Тук почти няма ограничения. В плей-листата ми може да се намери от всичко, стига да ми харесва (и няма значение дали някой го определя като качествено или не) - от
Едит Пиаф, през класически български песни (разбирай Тангра, Щурците, Мишо Белчев) до рок... тук-там и чалга (и не виждам нищо лошо в това).
3) Телевизията - е тук ми е слабото място. Дори когато съм пред компютъра в нета, телевизорът работи. Заспивам на включен телевизор, ям пред него. Първото нещо, което правя вечер, е да го пусна. И обикновено "печелившите" са сериали, по-рядко разни предавания (не че винаги гледам това, което върви).
4) Хубав филм. Тук не иде реч за филм по телевизията. То е друго нещо. Тук става дума за филми, които съм си избрал, харесал съм описанието им или пък някой ми ги е препоръчал. Това са два часа откъсване от работата и от недотам веселото ежедневие. Ще ми се да кажа, че това трябва да се случи на кино, а не вкъщи! Обаче би било нечестно... Наистина предпочитам филмът да е на големия екран, ама обикновено е на малкия ... Да ме пита човек защо?!...
5) Хубава книга - опитвам се... наистина... Защото несъмнено това прави живота хубав. Обаче не остава време... А не е същото, когато си откраднеш час-два, за да почетеш. Върши работа, ама не съвсем. Друго нещо си е да не си ограничен във времето, да се отпуснеш, да се отнесеш нанякъде... Сега през отпуската планирам да наваксам.
6) Разходка (по възможност с приятели). Лошо няма и ако това се съчетае с №1 (кафенцето). Особено приятно е през пролетта. Не пречи, разбира се, и през другите сезони. Страхотно е например в някой парк (Южния,
Борисовата градина)  или пък на планина. И като го казвам това се замислям откога не съм се качвал на планина?!... Някакъв заместител тук е шопинг-терапията. Ако се чудите какво общо може да има шопингът с разходките, мога да обясня. Но ще стане твърде дълъг постинга.

И накрая (нека е извън бройката от 6 неща) - това, което наистина прави жевота хубав - the significant other  (извинявам се за английския, но не мога да измисля по-добър български израз).

А сега и аз да предам нататък - нека видим на 
Иво шестте неща. Като се сетя на кого още, и на него няма да му се размине :-)


Тагове:   мишо белчев,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kopi
Категория: Други
Прочетен: 60946
Постинги: 19
Коментари: 37
Гласове: 88
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930